wanneer ik een zaal afhuur voor een privefeest, mag men daar dan roken? Deze zaal is op dat moment niet voor publiek toegangkelijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (4)

Dat zal je moeten overleggen met de eigenaar. En er loopt misschien ook wel personeel die voor de drankjes zorgt, die niet willen dat er gerookt wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dit mag...

Hier hangt wel één maar aan en dat is dat dit heel erg duidelijk als besloten feest moet zijn aangegeven. En de enige bediening die er mag zijn is van de eigenaar(s) en zijn/haar bedrijfsleider...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Zijn/haar bedrijfsleider" Is ook personeel toch? Dus mag ook niet aan rook worden blootgesteld, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of dat zo is vind ik niet belangrijk. Dit is de uitspraak van een rechter, waarin een café werd aangeklaagd wegens het overtreden van het rookverbod op een besloten feest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vaag... maar oki.
Als er bedienend personeel werkt, dan mag in die ruimte niet gerookt worden.
AWM
14 jaar geleden
mag, als het geen openbaar gebouw is, en als je eigen mensen de bediening laat doen. maar wel met toestemming van de eigenaar