Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja dat kan heel goed.
Een thermosfles (ook: thermoskan of kortweg thermos) bestaat uit een cilindervormig voorwerp, waarbinnen een tweede fles zit. Tussen de buitenwand en de binnenwand is een luchtledige ruimte, zodat warmteoverdracht tussen de twee flessen enkel door straling gebeurt en dus beperkt wordt. Hierdoor is het mogelijk om zowel warme als ook koude vloeistoffen lang op dezelfde temperatuur te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

jazeker, de kan houdt warme dranken warm, en koude dranken koel.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Ja, dat doet ie ook heel goed.
Tip: eerst de warme drank eruit halen.
(Lees meer...)
AWM
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja joh? En ik dacht nog wel altijd dat die er in moest blijven? ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dus ik kan niet mijn kop koffie en mijn ijsje in dezelfde thermoskan meenemen? Dat vind ik nou echt jammer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb naar mijn werk altijd warme koffie mee in een thermoskan, in de zomer doe ik er wel eens roomijs bij om dat koud te houden tot de lunchpauze. Nu pas begrijp ik waarom dat al die tijd is misgegaan.
Als de drank maar koel is als hij in de thermoskan gedaan wordt dan blijft hij koel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, heel goed zelf, je kunt er zowel warme als koude dranken in doen. En het blijft echt heel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, tip om eerst de kan koud te spoelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja dat kan heel goed dan blijft het lekker koel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat dacht je wat. Natuurlijk kun je dat. Of het nou warme of koude dranken zijn. Termo kunnen ze wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing