De tasjes bij de kassa?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de chocola van de euroshopper, voor 35 cent. Ja, wij nederlanders zijn vrekken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is totaal verschillend per vestiging..

Als je naar merken kijkt dan is het campina overigens voor heel Nederland.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
inderdaad verschillend per vestiging en streekgebonden.

Op een jongerencampning zou het best weleens de condooms kunnen zijn (geintje hahahahahaha)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Groente en fruit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Milk & cookies
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk in de supermarkt dus ik weet er wel iets van. Over het algemeen worden de dagelijkse benodigdheden het meest verkocht. Je kunt hierbij denken aan groenten, fruit, brood, zuivel etc.

Dit is niet altijd zo. Zoals nu met pasen worden er heel veel eieren en luxe artikelen verkocht. Ook tijdens kerst wordt er bijvoorbeeld veel vlees verkocht.

Dus normaal gezien de dagelijkse benodigdheden maar soms zijn het andere dingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bij de albert hein: ENERGY DRINK (ja ik zit nog op de middelbare)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit moet wel brood zijn want dit is redelijk goedkoop en wordt door de meeste mensen gegeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
aardappelen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt een beetje af van hoe je dat bedoeld: in kilo's? in aantal producten? in volume? in geldwaarde?
Ik vermoed dat daar nog best wel het nodige verschil in zit.
Al met al denk ik dat het melk of brood zal zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk de dingen die iedereen nodig heeft, zoals drinken en groente en fruit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bier Absoluut als er paar parken in de regio zijn met werknemers uit het land van de buren van onze buren
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Energy-drank van de euro-shopper...