waar kan ik deze snoepjes kopen?

Het zijn ronde snoepjes, elk appart verpakt. Ik kocht ze bij dr action maar ze zijn uit het assortiment. Het zijn wit met rode snoepjes, de kleuren gaan als een soort tornado naar binnen. Ze lijken op de snoepjes in de afbeelding maar die op de afbeelding zijn 'doorzichtig'. Degene die ik bedoel niet. volgens mij heet het 'pro mix' of zo. Als u weet wat ik bedoel, graag dan ook er even bij zetten waar ik ze kan kopen :)
Bij voorbaat dank

Toegevoegd na 3 uur:
ik heb een foto gevonden op internet. het zijn de snoepjes op de foto, maar dan rond. ik kocht ze altijd bij de action

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Ik geloof dat ik hier gevonden heb wat je zocht!
http://www.toversleutel.nl/bron-strawberry-p-1544.html