Wat kun je het beste doen met Mon Chou in een gerecht?

Ik kook graag, maar weet van sommige ingredienten niet helemaal wat ik er mee aan moet.

Mon chou... wat doen jullie er mee? Waar gebruik je het bij en hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
9.6K

Het beste antwoord

Mon Chou kun je zowel in warme als koude gerechten gebruiken.

Koud: In Mon Chou taart, in hapjes verwerkt b.v. dadels gevuld met Mon Chou, in dressings, salades enz.

Warm: In soepen en sauzen en warme salades.

http://www.monchou.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

monchou taart overheerlijk
uirtje erdoor dan tussen ham rollen ook overheerlijk

Toegevoegd na 4 minuten:
monchou taart

mix de monchou met zes scheppen suiker tot een gladde massa

mix twee kleine pakjes slagroom met 6 scheppen suiker tot slagroom

dan mix je de monchou en slagroom door elkaar

voor de bodem

1 pak bastogne of andere koeken heel fijn kruimelen (met deegroller of iets)

dat mengen met ongeveer 60 gram boter in taart vorm doen
Dan de monchou en slagroom er bij in doen 2 uur in koelkast en klaar is de taart

Voor de mounchou met ham gewoon ui naar smaak fijn maken en door de monchou mengen en dan in ham rollen

Succes en eetsmakelijk!

Toegevoegd na 1 uur:
Bij de taart bedoel ik dan 3 bakjes monchou met 6 of tien scheppen suiker naar eigen smaak

Toegevoegd na 1 uur:
oja de boter voor de bodem eerst zachtjes laten smelten maar niet laten koken dan de kruimels erdoor mengen en in de vorm doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op 'Smulweb' wat je er allemaal met kunt.
5.268 roomkaas recepten......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik het in veel gerechten!
Wist je dat het ook heel lekker is op een boterham?

Voor verschillende recepten kijk eens naar de link hieronder!

http://www.monchou.nl/recepten/broccolisoep-met-gerookte-kip-en-monchou.aspx