hoe komt het dat er in nederland geen afslankproducten van nederlandse bodem zijn?

we kennen allemaal modifast, slimfast weightcare etcc.. maar dit zijn engelse of amerikaanse producten, waar zijn de nederlandse?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Unilever is een van oorsprong Nederlands (Oss!) bedrijf en produceert SlimFast.

Je vraag klopt dus niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
engelse namen maken blijkbaar meer indruk.
Je koopt eerder 'Slimfast' dan 'Snelslank'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SlimFast is voor zover ik begrijp van oorsprong wel een Amerikaans product, gemaakt door een Amerikaans bedrijf, en pas veel later van Unilever geworden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En daar heeft Fynnya dan weer gelijk in!
Als het goed is is dit product van nederlandse bodem

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/groene-thee-extract/body-fit-sportsnutrition/green-tea-slank-ultra-pure/