Als ik teveel (veel te veel) zout op mijn burger heb gedaan en daar pas achter kom als ik hem eet, wat kan ik er dan nog aan den om m te neutralisen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Afspoelen bij voorbeeld met water.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als er geen saus op zit ken je hem ff afvegen met je hand :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als er nog geen saus op zit even met wat keukenpapier afdeppen ,dan je kan er plakjes tomaat of komkommer er op leggen dat neutraliseert het zout