mag ik mijn konijn kokos voeren?

kan ik mijn konijn kokos geven? en hoe zit het met bananenschillen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn het surinaamse konijnen???? Nee.. Dat komt toch niet voor in hun natuurlijke dieet. Dan geef je het toch niet

Antwoorden (1)

Nee, want kokosvet veroorzaakt bij konijnen aderverkalking. Dus het is niet goed om ze dat te voeren!
Als de bananenschil onbespoten is, dan mag je daar een kwart van aan het konijn te eten geven.
Amadea