Ja hoor. Dat is een droge mix, die kun je nog rustig gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja. Voor de datum staat vermoedelijk 'THT' oftewel, tenminste houdbaar tot.
In tegenstelling tot de vermelding "te gebruiken tot" is deze vermelding níet een uiterste consumptiedatum. De fabrikant garandeert de kwaliteit van zijn product tot de vermelde datum.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Controleer even of er geen beestjes kruipen door de deegmix. Dat kan vrij snel gebeuren bij bloem. Ziet het er nog goed uit, dan kun je het prima gebruiken.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, even zeven anders