Ja, en ook in de friteuse en Airfryer.

Mora Funmix Party is één van de nieuwe funmix varianten. Een heerlijke mixverpakking met 36 hapjes, die iedereen lekker vindt. De verpakking bevat mini-frikandelletjes, bitterballen, kipnuggets en bamihapjes. Gemakkelijk te bereiden in de friteuse, oven of airfryer.

Bereidingsadvies
Friteuse: (180°C) Bevroren 5 minuten. Bij voorkeur frituren in olie. Maximaal 16 stuks tegelijk frituren.

Oven / Grill: (250ºC) Bevroren 12 minuten. Oven of grill voorverwarmen en product regelmatig keren.

Airfryer: (200ºC) Bevroren 7 minuten. Maximaal 16 stuks tegelijk bakken. Airfryer voorverwarmen.

De genoemde bereidingstijd en baktemperatuur niet overschrijden.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.mora.nl/488/producten/mini-snacks/mixen/funmix-party.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thankss :D

Andere antwoorden (2)

de kwaliteit word minder maar het kan wel.
het grootste probleem zit hem in de paneer laag, deze zal taaier worden.
mijn advies is, toch frituren anders op hoge temperatuur in de oven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een laagje olie in de koekenpan en dan zachtjes bakken geeft een veel beter resultaat, wel regelmatig omdraaien, zodat alle kanten ook werkelijk gebakken worden.