Wat is een lekker ''tussendoortje'' recept?

Niets uitgebreids of extra bijzonder. Gewoon een hapje om tussendoor in de lunch ofzo even te maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.5K

Antwoorden (13)

gewoon lekker cherrytomaatjes. en als je wilt is dat lekker in combinatie met van die kleine mozzarellabolletjes en een blaadje basilicum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan geklutste eieren maken, dat gaat snel en is heel lekker! Voor 1 persoon kan je bijvoorbeeld 2 eieren in een koekenpan stoppen, met een houten lepel blijven roeren, wat peper en zout toevoegen, en dan ben je klaar. Het duurt maar 3 minuutjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wentelteefjes of minisandwiches.
Verder zijn de cherrytomaatjes ook echt een goede tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Een boterham met pindakaas en komkommer.
- Een vruchtensapje met sinaasappel en banaan
- Kwark of yoghurt met fruit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en sambal badjak op de pindakaas met komkommer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeeeeeeeeeerlijk!!! Goeie aanvulling, dankje!
Een milkshake?
Appel,banaan,melk en een beetje ijs erbij.Even in de blender en klaar!Voedzaam en lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nootjes is altijd goed maar ook lekker bijvoorbeeld pistachenootjes of cashewnootjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uienringen in de pan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frisse platte kaas (kwark) met lekkere, zoete aardbeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Broodpizza voor 1 persoon:

Ingredienten:
- 2 sneetjes witte brood
- 2 plakken kaas
- halve ui
- ketchup
Eventueel italiaanse kruiden

Verwarm de oven voor.
Snij de ui in partjes.
Beleg de witte boterhammen met kaas (je kunt er ook nog een plaatje ham onderleggen).
Verdeel de stukjes ui over de boterhammen.
Ketchup erover en de broodjes in de oven.

Als de kaas aan het smelten is, is de broodpizza klaar.
Erg lekker, makkelijk en snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tortilla-tosti;

Neem een koekenpan, beetje vet erin en leg er een wrap/tortilla in. Strooi hier geraspte volvette Goudse jongbelegen geraspte kaas op, laat de rand vrij, leg hier nu een tweede tortilla op en bak de onderkant 2 min. bruin. Leg er een grote platte deksel op en draai hem om.
Schuif nu de tortilla met de onderkant ( die ongebakken is ) in de pan en bak weer 2 min.
Leg de dubbele met kaas gevulde tortilla op een bord en snijd hem in taartpunten.

Snijd een tomaat in blokjes, 2 zomeruitjes in ringetjes en meng dit samen met wat chilisaus tot een dipsaus, waarin je de tortillapunten kunt dippen.
amc
12 jaar geleden
Jeetje, er zijn er zoveel! Bijna teveel om op te noemen. Ik heb een handige site gevonden (zelf meteen opgeslagen) waar tientallen hele simpele gezonde en lekkere tussendoortjes staan. Superhandig!

(En maar even niet letten op de naam van de site haha...)

http://www.jojoclub-afslanken.com/2009/04/04/allerlei-gezonde-tusendoortjes/

Toegevoegd na 49 seconden:
Nog eentje gevonden. Succes ermee hoor ;-)

http://eten-en-drinken.infoyo.nl/recepten/8686-lekkere-en-toch-gezonde-tussendoortjes.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de smoothie zit alleen maar fruit en dus een supergezond tussendoortje. Maak een dubbele hoeveelheid en drink er zelf ook van! ...
Staafmixer of keukenmachine
Bereiding:
1. Leg de stukjes banaan in een diepvriesdoos en laat ze in 2-3 uur in de vriezer bevriezen.
2. Pureer de bevroren banaan samen met de sinasappelsap en de appelsap met een staafmixer of in de keukenmachine tot een gladde, schuimige drank. Schenk de smoothies in bekers.
kijk verder naar de hieronder vermelde bronnen, lekker en snel klaargemaakt, smakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van kipfilet rolletjes maken met daarin een dun laagje monchou met een heel fijn gesnippert uitje. Inplaats van monchou kan je ook Philadelphia gebruiken