Hoe blijft mijn gekookte broccoli goed tot morgen?

Ik heb net broccoli gemaakt en jongens, die smaakt gewoon super lekker. Er is nog wat over en ik wil het morgen als snack meenemen naar school. Kan ik dit tot morgen bewaren en zo ja, hoe doe ik dat het beste?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
8.2K

Antwoorden (5)

In een afgesloten plastic bakje in de koelkast blijft het makkelijk tot morgen goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor. Afgedekt laten afkoelen en in de koelkast zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het gewoon in een bakje,,afgesloten in de koelkast zet kun je het prima bewaren.
Alleen zal het nooit zo lekker smaken,,als de eerste keer.
Dan wanneer je het verst gekookt had.
Maar zeker nog de moeite waard.
En als snack op school zeker de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Broccoli kan je prima bewaren tot morgen. Ik doe dat altijd, in een Tupperware potje, goed afgesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon in de koelkast