Waar kan je losse gourmetpannetjes of mini-koekenpannetjes kopen die je op een gourmetstel met branders (niet elektrisch) kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
10.6K

Het beste antwoord

De kleinste die ik voor je heb gevonden is 10 cm
maar hij is erg prijzig € 32,99
en dan nog 1 van 12 cm en die kost € 6,95
Het scheelt maar 2 cm, maar in prijs is het verschil groter.

Toegevoegd na 33 minuten:
Ik had er natuurlijk bij moeten zetten
die van 10 cm staat bij Bol.com
en die van 12 cm bij Oldenhof
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat dure pannetje had ik ook gevonden. Beetje te duur voor mij. Die van €6,95 is wel interessant. Jammer genoeg zijn de bezorgkosten vrij hoog. Als ik nog eens in Den Haag ben ga ik er zeker naar kijken. Gelukkig hadden ze nu toch weer de super goedkope pannetjes bij het kruidvat. Die heb ik snel gekocht. Dan kunnen we met Kerst in ieder geval gourmetten.

Andere antwoorden (5)

Bij het Kruidvat hebben ze weer zon"actie (met houten spateltjes) en bij de Action kan je ook wel terecht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij ons waren de pannetjes nog niet bij het kruidvat toen ik deze vraag plaatste. Na jouw antwoord ben ik nog maar eens gaan kijken en ja hoor ze waren er weer. Heel eenvoudige pannetjes die je niet vaak kan gebruiken, maar ja ze kosten maar €0,99! We kunnen nu in ieder geval gourmetten. Ik blijf wel uitkijken naar betere pannetjes die je vaker kan gebruiken.
Bij een kookwinkel als Oldenhof hebben ze dit wel.
Ritsuka
11 jaar geleden
als je het niet bij de blokker of marskramer kan vinden, raad ik je aan naar de kringloop of andere 2e handswinkel te gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
als je nieuw wilt kopen heb je denk ik een goede kans bij ´t "kookpunt" op het noordplein in rotterdam.
is een hele goede winkel met groot assortiment.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naast de al genoemde (goede) opties: misschien bij Handyman of een soortgelijke onderdelenwinkel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, de pannetjes zie ik zo niet los, maar in onderstaande link heb je een klein gourmetstel met 2 pannetjes voor €10,-

Je kan altijd dat ding kopen en de pannetjes houden...

En inde andere link staat een pannetje van een tefal gourmetset...ook €10,- maar dan voor 1 pannetje :-(

Toegevoegd na 2 minuten:
En dan is er nog deze: