Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een suikerspin machiene gekocht. Hier moet riet-suiker in. Maar ik wil graag roze suikerspinnen maken. Waar kan roze rietsuiker kopen?

Ik heb bij de Blokker een suikerspin machine gekocht, hier moet riet-suiker in staat er in het boekje. Maar ik wil een leuk kleurtje, bijvoorbeeld roze en geel zoals je ook wel op de kermis kan vinden.
Kan iemand mij vertellen waar ik riet-suiker in leuke kleurtjes kan kopen (het liefst roze).

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In de supermarkten staan momenteel in de buurt van de stoofperen potjes perensuiker. Roze en bruin (kaneel). Die perensuiker kan je ook heel goed gebruiken om lekkere suikerspinnen mee te maken.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

in de betere kook / bakkerij winkel kun je waarschijnlijk wel kleurstoffen kopen om er door te mengen.

succes, nussie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je hier kopen:
http://www.popsuiker.nl/a-56388/grondstof-roze-suiker-+-250-stokjes/
Suc7!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die kan je gewoon via internet bestellen ook stokjes kan je hier bestellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt er ook een roze hard snoepje in doen. Werkt echt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerst verkruimelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat hoeft niet.
Je kan ook een beetje grenadine gebruiken, werk ook echt.
Als je andere kleuren wil kan je een andere siroop gebruiken, zoals muntsiroop geeft een heel licht groene suikerspin met een muntsmaakje waar je met de feestdagen je deserts of een cocktail mee kan versieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan wel de grenadine van karvam Cévitan. Die is veel lekkerder dan goedkopere soorten :). (En 2x zo duur.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is in dit geval niet nodig. De grenadine is alleen nodig voor kleur en de smaak die zo een beetje grenadine geeft kan niet op tegen de zoetheid van de suiker.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding