Uit de informatie bij eerdere vragen over stackers concludeer ik dat het zeer onverstandig is om die te gebruiken. Je tast hiermee je gezondheid aan!
Ze zijn te koop bij De Tuinen. Zie http://www.detuinen.nl/stacker-4-capsules.html/

Toegevoegd na 35 minuten:
Als die BMI van 16, uit een eerdere vraag van jou, op jouw eigen lichaam van toepassing is dan is het zelfs levensgevaarlijk om dit soort pillen te gaan gebruiken. Door de hoge dosering cafeïne gaat je hart sneller kloppen en krijg je last van onregelmatige hartkloppingen. Je gaat slecht slapen, krijgt er een opgefokt gevoel van, wordt trillerig. Dat laatste verschijnsel ken je vermoedelijk al, omdat dat ook hoort bij het hebben van ondergewicht. Nou, dat wordt dus versterkt. Dus begin er alsjeblieft niet aan!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik begin er zelf niet aan. een vriendin van me heeft anorexia en heeft er 2 ingenomen. nou ze is ongeveer 1.80 en 52 kilo. ze zij dat ze het gebruikte en dat ze zich nietzo goed voelde en ze zei dat ze bang was voor hartaanval. ik wou gewoon wat meer info om te weten wat er nu met haar was. maar ik heb haar al naar een huisarts gestuurd ik hoop dat ze me ook geluisterd heeft en niet liuegt ! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je de vraag anders stellen lijkt me, je vraagt nu waar kun je ze halen en of iemand er ervaring mee heeft.
Amadea een + voor jouw antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik vraag om iemands ervaring en vraag waar je ze kunt halen zodat ik daar meer info kan halen omdat ik denk dat hun meer ervaring hebben, of denk ik nu dom :$