Bij ons, we hebben nog een pak over... Wat geef je ervoor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zou op marktplaats een advertentie kunnen zetten met Gevraagd:
je zou ook op een rommelmarkt kunnen vragen bij mensen die vaak van alles hebben, die weten vaak overal aan te komen en kennen veel mensen
14 jaar geleden
Oude kerstartikelen?...de winkels liggen er nog vol mee..en allemaal met 50%korting.Ga morgen maar eens winkelen bij de C1000 b.v
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die liggen nog overal in de winkel, tegen weggeefprijzen!
Dus ik zou zeggen sla je slag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je ziet ze nog vaak liggen in de supermarkt, oude kerst etenswaren.
de winkel action heeft het ook nog.