Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de goedkoopste supermarkt van Nederland?

Ik bedoel niet de 'huismerk' producten of bijvoorbeeld de 'Euroshopper' van de Albert Heijn. Gewoon de echte merken zoals bijvoorbeeld Knorr of den Hertog.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zeggen Nettorama, alleen weet ik niet of ze daar gewoon A-merken hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bedoelt de vraagsteller: Wat ik de goedkoopste supermarkt van Nederland als je alleen de A-merken vergelijkt? Klopt dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voedselbank, je hoeft niet eens zelf te kiezen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol @freekfluweel...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tenzij boodschappen doen je hobby is, kun je van de producten die je koopt online de aanbiedingen opzoeken. Maar als je dat een maand gedaan hebt, weet je onderhand wel welke supermarkt het voordeligste is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Veel wijkt het allemaal niet af qua prijzen. Het is nauwelijks de moeite om er voor om te rijden.
Maar de Jumbo is het goedkoopste. Nadeel is echter wel dat hier de aanbiedingen beperkt zijn. Bij aanbiedingen zijn concurrerende supermarkten goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het probleem is, dat in supermarkt A het ene A merk goedkoper is dan in supermarkt B. Maar die heeft op zijn beurt weer een ander A merk goedkoper.
Resumerende zou je kunnen zeggen, dat het lood om oud ijzer is en geen geen enkele supermarkt er met kop en schouders boven uit steekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt Moolkeesje, daarom een plus, de enige manier om voordeliger uit te zijn, is alle aanbiedingen in de gaten te houden, vervolgens op de fiets alle supermarkten te bezoeken en je boodschappen bij de, op dat moment voordeligste supermarkt in te slaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@crea
En je niet te laten verleiden tot het aankopen van dingen die je niet nodig hebt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of je moet in Amerika wonen waarbij je zoveel bonnen kunt inleveren dat je ter waarde van 400 euro boodschappen kunt doen voor 4 euro :D

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding