Kun je (veilig)afvallen met vloeibare Appelazijn?

Met veilig bedoel ik,is Appelazijn goed voor de gezondheid,en hoelang mag je het gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn antwoord op je vraag is 'ervaringsdeskundig'.

Ik heb het zelf gebruikt, bij mij deed het niets.

Een paar mensen die ik ken zijn er wel mee afgevallen.

Zie daar !

Antwoord :

Het is niet gevaarlijk,
een paar weken gebruiken
niet te lang
en
erbij bewegen...

Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het azijnzuur in de appelazijn bevordert de spijsvertering. Niet voor niets is appelazijn in vele afslankproducten, capsules en tabletten verwerkt. Het versnelt de stofwisseling, terwijl je hongergevoel afneemt. Appelazijn heeft ook een urine afdrijvende werking en werkt bovendien om te ontslakken. Het vermindert de opname van voedingsvetten en bevordert de afbraak van vetten en koolhydraten in het lichaam. Het vetweefsel krimpt hierdoor en de overtollige vetophoping vermindert. Appelazijn is een 100% natuurlijk product

Belangrijk is dat je ook gezond eet en leeft. Appelazijn helpt je daarbij, maar als je volledig inactief blijft, zal het effect minder groot zijn