Neem je een eiwitshake na een krachttraining slomer op als je een volle maag hebt ?

En hoe snel neem je een eiwitshake op want op het pak staat: binnen luttele minuten naar dat kan toch helemaal niet zo snel het moet toch eerst door je maag. En heeft het wel nut voor extra spieropbouw als je maag na de training al vol zit om dan nog een shake te nemen

Weet jij het antwoord?

/2500

Een eiwitshake op een volle maag word inderdaad wat trager opgenomen, omdat je maag meerdere dingen heeft om te verteren. Maar train je op een volle maag? dat lijkt mij niet echt prettig. Binnen enkele minuten opgenomen is een beetje overdreven zoals op het pak staat, maar als je vlak na de training zo'n shake neemt, word het wel zeer snel opgenomen door je lichaam, omdat het pure eiwitten zijn. Toegevoegd na 1 minuut: Als je al een volle maag hebt, zou ik niet een eiwitshake nemen na de training, dat is wel erg veel. Ik ga ervan uit dat je je maag al gevuld hebt met een mix van gezonde eiwitten en een beetje koolhydraten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100