Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kent er het toffee achtige bananensnoep wat in de jaren 90 verkocht werd?( Geen haribo banaantjes) Het was van dat kauwsnoep,met zoete banaansmaak

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Dat zou de "snap crakle" kunnen zijn. Die hadden ze in verschillende smaken en is waarschijnlijk in het niet gevallen bij de vele concurenten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben niet zeker of je dit bedoelt: ik vond onderstaand snoepje banaanachtig smaken, maar het was advocaat van het merk van Melle:

http://www.online-snoep.nl/assortiment/1/8/569/Schepsnoep%20Van%20melle%20advocaat%20toffees
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, nu je het zegt Wendy. Die gele toffees!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hè en volgens mij kon je ze ook gemengd kopen met nog een ander smaakje, maar dat weet ik niet meer zeker.
Het was advocaatsmaak, maar kon net zo goed banaan zijn voor mijn smaakpapillen ;-)
Dank!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
licht roze met donker roze in een toffee? Je kunt soms nog de droptoffees vinden, heerlijk zoet en taai.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die combi ook, maar ook met nog een ander smaakje in 1 zakje. Dus 2 verschillende soorten verpakte toffees in 1 zakje.
Die droptoffees herinner ik me inderdaad ook.
Voor mij nu niet meer geschikt helaas vanwege probleemkiesjes ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ja, misschien maar goed ook, het is zo verleidelijk om onder het lezen van een fijn boek veel toffees weg te werken, terwijl je sabbelt en smakt en de restjes van je kiezen pulkt. Maar ze waren er ook in andere kleuren ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe beeldend LOL
De sapstroom begint rijkelijk te vloeien uit de speekselkliertjes hahahaha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel even slikken, he.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LITERS LOL!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar nu ga ik toch maar mijn tanden poetsen en naar bed....ik wens je zoete dromen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je leuke reacties en trusten ;-)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing