Smaakt pasta carbonara altijd wat flauw?

Buiten de spekjes om vind ik het vaak flauw, klopt dit of tref ik het niet met bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Er moeten nogal wat gerookte spekblokjes in en veel Parmezaanse kaas, peper en zout. Zie link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hangt totaal af van het recept dat wordt gebruikt.
Het hangt ook af van de soort kaas die in het recept zit. Als je het zelf maakt kun je bijvoorbeeld een kruidenkaas als boursin of philadelphia gebruiken om zo de smaak aan te passen aan je eigen voorkeur.