Ik krijg vaak voedsel dat niet mijn smaak is. Ik wil dat aan iemand geven. Waar kan ik een voedselpakket aanbieden in Zoetermeer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De voedselbank zal er blij mee zijn,
De Voedselbank van Zoetermeer is onderdeel van de Voedselbank Haaglanden en heeft 5 uitdeelpunten. Een daarvan is in Perron 61. De andere 4 zijn: Pelgrimskerk,
Taborkerk, Vredekerk en Genesaretherk.

Toegevoegd na 12 minuten:
De laatste moet zijn: Genesarethkerk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je. Ik zal het zeker proberen daar. Het is het fijnst als het een korte lijn is met iemand die het goed kan gebruiken. Ik heb nl. ook vaak (gebruikte) (kinder)kleding oid over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is het mooist als je iemand die je kent kunt helpen, maar deze mensen hebben de hulp keihard nodig, informeer ook eens bij de voedselbank of ze weten wie de kleding kan gebruiken.