hoe krijg je vergeelde of verkleurde tupperware-producten weer mooi?

het product gaat lang mee, potjes, schaltjes, deksels, sets etc. helaas wordt het ook veel lelijker, niet om aan te zien. heb al met biologisch schuurmiddel geprobeerd, afwasmiddel etc. het blijft grauw.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier een vraag over hoe je rode schijn uit zulke bakjes kan krijgen, misschien zijn sommige antwoorden ook wel van toepassing op vergeelde bakjes: http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/schoonmaken-wassen/rode-schijn-tomatensaus-tupperware.120819

Antwoorden (3)

De enige oplossing is nieuwen kopen. Verkleuring van zulk soort bakjes (merk) poets je er nooit uit. Waarschijnlijk zijn ze ook ouder dan 10 jaar, dus verkleuring is dan normaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een doekje met citroensap schijn je ze witter te kunnen krijgen. Ik heb het zelf niet geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk niet dat je het nog mooi wit kan krijgen,maar je zou het nog eens met Steradent tabletten kunnen proberen ,laat er een paar in heet water bruisen en leg er bakjes/potjes of schalen in en laat het gewoon de hele nacht staan en de andere dag zie je of het resultaat heeft