mag je als je slotjes hebt nog wel crystal clear met bubbels drinken?

Ja ik ga van de week even bij de ortho langs hoor ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon drinken;)
Ik dronk liters cola light met me plaatjes beugel.. Niets gebeurt!!

Het beste antwoord

Ja hoor, dat is geen probleem.

Al heeft Crystal Clear volgens mij wel een redelijk hoge pH waarde (zuurgraad) wat niet echt gunstig is voor het tandglazuur, maar dit heeft geen effect op je slotjes.

Proost!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee dankje :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Ik maak die fout vaker.

Andere antwoorden (1)

Ik ben net een paar maanden van mijn beugel af die ik twee jaar droeg, en in die twee jaar heb ik alles gedronken wat ik wilde, geen problemen mee gehad. Dus ik weet niet of jou ortho je heeft gewaarschuwd maar ik moest alleen uit kijken met toffee's en zo. En hij heeft wel een keer gezegd dat ik moest uitkijken met energie drankjes, heb ik ook gewoon gedronken...