Is er verschil tussen "Melkan" slagroom en gewone slagroom?

Ik heb een recept en daar moet slagroom in. Tussen haakjes staat erachter : "Melkan".

Mocht er al verschil tussen zitten, wat is dan het verschil en kan ik ook gewoon slagroom van een ander merk gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Als het een recept is van een bepaalde winkelketen zetten ze dit er vaak bij zodat je dáár precies díe boodschappen gaat doen. Dus nee, het maakt niet uit wat je gebruikt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat maakt niks uit.
dat is het merk.
neem maar welke je wilt, je merkt geen verschil
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, Melkan slagroom bevat 335 kcal per 100 ml, en gewone slagroom bevat 337 kcaL per 100 ml.

Toegevoegd na 17 seconden:
http://www.wijvallenaf.nl/calorieen/slagroom-melkan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oei... dan toch vlug maar even naar de winkel, 2 calorieen meer... dat kan niet !
;)
+