Als ik bij een supermarkt 1 sperzieboon prijs voor maximaal 1 of 2 cent, krijg ik die dan gratis bij het afrekenen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Bij welk recept heb jij dan één sperzieboon nodig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pizza uno burro di fagioli

Antwoorden (3)

Nee, vaak staat er 'minimaal 200 gram'. (Of een andere gram)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt af van het totaal aantal boodschappen en hoe het wordt afgerond. Ik heb zelf nog nooit 1 spercieboon afgerekend, maar ik denk dat er een minimum bedrag is van 5 cent (eerst mogelijke "rond" getal/munt). Mogelijk is ook 1 spercieboon, hoe klein dan ook al duurder dan 2 cent. Het is het proberen waard, maar ik zou voor de zekerheid toch een muntje van 5 cent in je zak hebben. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uiteraard, zou ik dan alleen die ene sperzieboon afrekenen. Maar ik vind het nogal gênant om dit uit te proberen.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
ik heb wel eens een ui afgerekend voor 4 cent
samen met €80 aan andere boodschappen
ik denk dat je hem gewoon moet betalen, omdat men anders bang is dat jij 50 keer langs de kassa gaat met steeds 1 boon. Heb je toch op den duur je gratis groente.
net als de man bij de benzinepomp: wat kost een liter benzine?
Antwoord pomphouder: €1,88 . volgende vraag: en een druppel?
Een druppel is gratis meneer. O zegt meneer, druppel mn tank dan maar vol
anneliez