Daar het rijpingsproces in de koelkast veel trager gaat,blijft het daar ook langer goed.
Doch leg er geen bananen in want die worden helemaal bruin.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij ons liggen de bananen echt wel in de koelkast(als het boven de 20 graden is zeker)dan blijven ze langer goed anders heb je bruine en rotte plekjes in no time.
Ritsuka
11 jaar geleden
Bananen kun je wel invriezen hoor, moet je alleen zonder schil doen