Kan de Lidl of Aldi dingen uit het buitenland bestellen voor de Nederlandse klanten?

Als je een product bij de Lidl of Aldi in het buitenland hebt gekocht en het dus nog een keer wil hebben, Kan het dan in Nederland bij een Aldi of Lidl besteld worden als je de verpakking mee zou nemen?

Toegevoegd na 6 uur:
Met bestellen bedoel ik dat ik het niet wil bestellen. Maar de winkel zelf! Dat ze het in het assortiment opnemen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tadaa vragen zijn er om gevraagd te worden. Dus heb ik dat gedaan. Als ik boodschappen ga doen daar zal ik het namens jou vragen oke??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met dergelijke vragen heb ik geen enkel probleem, je word al gekker van die dré oortjes en die eindeloze kitten toestanden !!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tadaa: denk je dat iemand van de aldi daar een serieus antwoord op geeft? Die heeft er met dat loontje echt geen zin in om dat ergens boven zich aan te kaarten dus die zegt gewoon nee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ Pelle precies.

Het beste antwoord

Ik werk bij Aldi België en bestellen kan helaas niet. Wel gebeurt het soms, als een eenmalige aanbieding snel uitverkocht is dat klanten dan hun gegevens kunnen opgeven. Bij genoeg interesse wordt een artikel dan bijbesteld. Dit duurt echter vaak 15 tot 17 weken.

Voor het buitenland kan niet besteld worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het artikel niet in Nederland verkrijgbaar is, zullen ze de moeite niet willen nemen,het is te omslachtig om 1 artikel uit Duitsland in te voeren en bovendien te duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iets bestellen kan niet bij Aldi.
Als het van die speciale wekelijkse aanbiedingen kan het zijn dat die na een zestal maanden terug verschijnen, behalve seizoensgebonden producten zoals met Kerst, Pasen, schoolbegin, lente, enz die maar jaarlijks voorkomen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Trouwens de speciale aanbiedingen in BE en NL zijn niet dezelfde.

Toegevoegd na 6 uur:
U kan steeds verzoeken om iets in hun assortiment op te nemen maar hun antwoord is steevast dat "de aankoop centraal beslist en gedaan wordt".
Ik heb dat ook al gedaan met een product wat zeer lekker is en veel verkocht werd maar enkel in de nieuwjaarsperiode verkrijgbaar is en kreeg bovenstaand antwoord.
Raar maar waar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat doen ze niet voor je ik heb in belgie suikervrije jam gekocht en in nederland niet te vinden ,heb toen aan de bedrijfsleider gevraagd of dat mogelijk was dat hij dat hier kon bestellen ,maar het antwoord was dat ze er niet aan begonnen omdat ze hier light jam verkochten .dus haal ze dan maar in belgie .wat ik ook doe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is ook wat ik bedoelde dat ze het in het assortiment zouden kunnen opnemen ,misschien verkeerd uit gedrukt maar je vroeg toch of je het kon bestellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee natuurlijk niet. Hahaha. Je kan toch niks bestellen als klant bij een supermarkt. Toch?
Ik zou de gegevens die op de verpakking staan van het product even door een zoekmachine als Google laten gaan.
De uitkomst kan je dan vertellen of het product hier ergens te koop is. Maar ik geloof niet dat je producten zomaar bij een vestiging van de Aldi of de Lidl kan bestellen, maar mischien wel via hun website.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Handigetip thx.