Waar kan je het goedkoopst ben and jerry's ijs hallen ?

Ik vind het echt heel erg lekker, maar eet het bijna nooit, omdat het in vergelijking met andere ijs best wel duur is. Maar weet iemand waar het vrij goedkoop is ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nou dan zal je toch echt moeten kijken naar weekaanbiedingen. De prijzen van B&J ijs zijn gestandaardiseerd en moeten voor een vaste prijs worden verkocht, heel af en toe uitzonderingen daargelaten: http://www.supermarktaanbiedingen.com/aanbieding/alle-ben-amp-jerry8217s-ijs-500-ml-diepvries-per-beker-actieprijs-per-liter-798-1-euro-korting Maar in het algemeen: B&J ijs is overal even duur.

Meespelen met de postcodeloterij is ook een optie. Ik heb al ca. 10 maal zo een beker gewonnen. Je moet dan natuurlijk Weer een lot kopen en die is waarschijnlijk nog duurder maar ook kans op andere prijzen.

Bij de ah hebben ze sinds kort een soort eigen merk b&j ! Smaakt iets anders maar zeker net zo lekker! En goedkoper!!!!

Ook de Aldi heeft een goed alternatief! Weet niet zo snel hoe het heet, maar het zit ook in het zelfde soort potje!

Medewerkers van de fabriek kunnen het voor een prikkie kopen. Weet niet of je iemand kent die er werkt? Fabriek zit in Hellendoorn (ov) Toegevoegd na 1 minuut: Dit is volgens mij de enige mogelijkheid om het echt goedkoop te verkrijgen.

bij de makro als je een pasje hebt hebt of laten meenemen door iemand

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100