Waar kan je het goedkoopst ben and jerry's ijs hallen ?

Ik vind het echt heel erg lekker, maar eet het bijna nooit, omdat het in vergelijking met andere ijs best wel duur is. Maar weet iemand waar het vrij goedkoop is ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou zo graag een grote volvo willen maar ik heb hem niet want hij is in vergelijking met andere auto's zo duur. Weet iemand waar ik een volvo goedkoper kan krijgen? Serieus: het zal om dubbeltjes gaan. Koop dus gewoon een keer dat ijs en spaar er weer voor tot de volgende keer. Als je het nu vaker gaat kopen omdat het een paar dubbeltjes goedkoper is ben je uiteindelijk duurder uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@pelle..... + :)

Antwoorden (6)

Nou dan zal je toch echt moeten kijken naar weekaanbiedingen. De prijzen van B&J ijs zijn gestandaardiseerd en moeten voor een vaste prijs worden verkocht, heel af en toe uitzonderingen daargelaten:

http://www.supermarktaanbiedingen.com/aanbieding/alle-ben-amp-jerry8217s-ijs-500-ml-diepvries-per-beker-actieprijs-per-liter-798-1-euro-korting

Maar in het algemeen: B&J ijs is overal even duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meespelen met de postcodeloterij is ook een optie. Ik heb al ca. 10 maal zo een beker gewonnen.
Je moet dan natuurlijk Weer een lot kopen en die is waarschijnlijk nog duurder maar ook kans op andere prijzen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de ah hebben ze sinds kort een soort eigen merk b&j ! Smaakt iets anders maar zeker net zo lekker! En goedkoper!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook de Aldi heeft een goed alternatief! Weet niet zo snel hoe het heet, maar het zit ook in het zelfde soort potje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Medewerkers van de fabriek kunnen het voor een prikkie kopen. Weet niet of je iemand kent die er werkt? Fabriek zit in Hellendoorn (ov)

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is volgens mij de enige mogelijkheid om het echt goedkoop te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij de makro als je een pasje hebt hebt of laten meenemen door iemand