Waarom moet je bij het inleveren van de lege flessen de doppen er ook op doen?

Voor het schoonmaken van de flessen worden de doppen er toch afgehaald, of worden die ook gerecycled tot nieuwe doppen??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Omdat ze ingescand zijn met dop.het inneem apparaat kent de fles dan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Die worden ook gerycled, alleen niet altijd tot nieuwe doppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doppen worden er netjes uitgefilterd in de huisvuilverwerking hoor, magneten trekken die uit het vuil...

Dus niet doen, het gebeurt al...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft die doppen er niet op te doen hoor, zonder krijg je ook netjes je statiegeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, wie zegt dat?
Dat je de doppen er ook mee moet leveren. Dat hoeft niet. uit eindelijk komen er toch nieuwe doppen er op...
Wat cantare ook zegt dat hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men is bang, dat er stukjes metaal of andere troep, als insecten in de lege fles kruipen. Dus er wel op doen voor inleveren. Het verkaal van de magneten klopt weer helemaal niet, omdat de doppen of van plastic of van aluminium zijn.