Is het niet erg ongezond voor de DJs van het glazen huis om 5 dagen niet te eten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

in plaats van eten krijgen ze de hele dag door verse fruitdrankjes. is misschien veel gezonder dan wat ze anders zouden eten...

Nee hoor, die lui die hebben de tijd van hun leven... Ik raad je aan om ook eens 14 dagen niets te eten, doe ik ook elk jaar rond carnaval... Wat je dan merkt is fenomenaal... Je ademt minder, ruikt beter, voelt beter, slaapt minder, je droomt minder... en je bent VEEL Fitter... Alleen stink je uit je mond en krijgt het sneller koud... Toegevoegd na 2 minuten: En denk je dat een mens er niet tegen kan, en dat hij gebouwd is op DRIE maaltijden per dag? En als hij dat niet elke dag krijgt dat hij dan sterft na EEN dag? Nee hoor een mens is veel sterker dan je denkt, en dat voel je al als je 14 dagen niet eet, ik hou er zo veel van dat ik er naar uitkijk, elk jaar weer...

Nee hoor, Je kan makkelijk 5 dagen zonder eten het is de kracht die je moet hebben om het te weerstaan. verder maken ze heel veel mensen gezond. 100,000e mensen genezen ze, gezonde actie dus!

Ze staan continu onder medische begeleiding en ze drinken wel. Op drankgebied heb je drankjes en drankjes. Er zijn erg voedzame drankjes te koop als je even rondneust in de supermarkt.

Nee dat is niet ongezond omdat zij onder goeie controle staan en ze krijgen voldoende vitamines en alles wat zij nodig hebben dmv die vitamine drankjes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100