Is het niet erg ongezond voor de DJs van het glazen huis om 5 dagen niet te eten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, Je kan makkelijk 5 dagen zonder eten het is de kracht die je moet hebben om het te weerstaan. verder maken ze heel veel mensen gezond.
100,000e mensen genezen ze, gezonde actie dus!

Het beste antwoord

in plaats van eten krijgen ze de hele dag door verse fruitdrankjes.
is misschien veel gezonder dan wat ze anders zouden eten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee hoor, die lui die hebben de tijd van hun leven...

Ik raad je aan om ook eens 14 dagen niets te eten, doe ik ook elk jaar rond carnaval... Wat je dan merkt is fenomenaal... Je ademt minder, ruikt beter, voelt beter, slaapt minder, je droomt minder... en je bent VEEL Fitter...

Alleen stink je uit je mond en krijgt het sneller koud...

Toegevoegd na 2 minuten:
En denk je dat een mens er niet tegen kan, en dat hij gebouwd is op DRIE maaltijden per dag? En als hij dat niet elke dag krijgt dat hij dan sterft na EEN dag?

Nee hoor een mens is veel sterker dan je denkt, en dat voel je al als je 14 dagen niet eet, ik hou er zo veel van dat ik er naar uitkijk, elk jaar weer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij 2e geven steeds de aftrap & geven ook alle 2 onze echte mening. Zonder bang te zijn voor negatieve feedback :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom doe je het dan alleen met carnaval XiniX?Als je er zo van houdt,kun je het toch een paar maal doen per jaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Dirk14... klopt, lekker hé... @Muts52, dan is het de beste tijd om dat te doen, die katholieken zijn niet gek, DAN MOET JE HET DOEN...
Nee hoor,

Je kan makkelijk 5 dagen zonder eten het is de kracht die je moet hebben om het te weerstaan.

verder maken ze heel veel mensen gezond.
100,000e mensen genezen ze, gezonde actie dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze staan continu onder medische begeleiding en ze drinken wel. Op drankgebied heb je drankjes en drankjes.
Er zijn erg voedzame drankjes te koop als je even rondneust in de supermarkt.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, dus eigenlijk stelt het niet zoveel voor.
Nee dat is niet ongezond omdat zij onder goeie controle staan en ze krijgen voldoende vitamines en alles wat zij nodig hebben dmv die vitamine drankjes.