Waar kan je whey poeder ofterwel eiwitpoeder kopen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whey poeder is weipoeder, dat is niet hetzelfde als gewoon eiwitpoeder, maar één specifieke soort (je hebt namelijk ook eiwitpoeder op basis van soja, hennep, erwten, aardappel, rijst, etc.).
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik heb ook erwten proteine poeder in huis, ook lekker :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is het verschil tussen wei poeder en eiwit poeder dan. ?
Ritsuka
11 jaar geleden
Wei poeder is eiwitpoeder (poeder met hoge concentratie eiwitten).
Maar naast wei poeder bestaan er ook nog andere poeders met een hoge concentratie eiwitten, die worden op een andere manier gemaakt en hebben vaak een iets andere smaak en structuur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ! ++
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De mannen en vrouwen die hier dagelijks gebruik van maken vind je op het forum van Dutchbodybuilding. Ik gebruik zelf whey eiwit van Body en Fitshop, deze is niet duur en bevat geen chemische bestanddelen die schadelijk zijn. Zoek even op het forum van Dutch Bodybuilding, daar weten ze wel raad met je vraag, zeker als je zelf een bericht plaatst, zet daarin waarvoor je het wilt gebruiken en waarom je denkt het nodig te hebben. Bronnen:
- http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi, je kunt bij de wat grotere chinese winkels deze producten kopen.

Antwoorden (3)

Ligt er aan wat voor soort je precies wilt kopen, bij de drogist hebben ze al allerlei eiwitshakes, maar dit zijn meer van die chemische maaltijdshakes.
Echte eiwitpoeders voor sporten zijn te verkrijgen bij winkels als de Tuinen of Gezond & Wel, en ook sommige sportwinkels.

Toegevoegd na 31 seconden:
Op internet zijn ook zeer veel sites te vinden waar je eiwitpoeder kan bestellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb laatst deze zelf gekocht en vind ik erg prettig: http://www.gezondheidswinkel.nl/productdetails-30.aspx?ProductId=PROD134336&GroupID=GROUP39093&ParentGroupID=&ManufacturerId=
Geen toevoegingen, gewoon eiwitpoeder zonder smaakje of iets erbij.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die uit je link gebruik ik soms ook. Niks mis mee, +
Www.bodyenfitshop.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Vitaminstore.

Ze hebben vele winkels in het land, maar hebben ook een webshop:

www.vitaminstore.nl

Ze verkopen er ook varianten die geheel zuiver zijn, dus zonder zoetstoffen als aspartaam en dergelijke.