vanzelfsprekend is er dan brandgevaar, maar het hangt er ook ontzettend vanaf hoe hoog het zonnescherm is natuurlijk. Vonken kunnen altijd voor brand zorgen en als de barbecue erg heet is en steeds onder hetzelfde stuk zonnescherm staat kan daar prima een brandgat ontstaan. Nu mijn vraag aan jou: Waarom zou je het willen? Je worstjes kunnen prima tegen een beetje zon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat er regen op komst is vandaar!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, moeilijk voor te stellen op dit moment. Maar als het zonnescherm natgeregend is is het brandgevaar ook direct een stuk minder dus dan zou ik me er bij een zonnescherm van zeg 2 tot 2,5m hoog niet zo druk om maken. Droog scherm zou ik echt voor oppassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja het schijnt wel mee te vallen ook paar spetters misschien
maar iig bedankt voor de antwoorden!

Andere antwoorden (1)

Zolang de bbq uit is, is er niks aan de hand.

Maar een bbq wordt niet heet genoeg om een zonnescherm in de fik te zetten, wel wordt het er door de vette dampen niet schoner op.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+