Hoe lang kun je glutenvrij brood bewaren?

En om het wat duidelijker te maken..hoe lang is het 'vers'?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Glutenvrij brood is minder lang vers dan gewoon brood.
Van de personen die dit ook zelf moeten bereiden hoor ik dat ze het per dag hoeveelheid in de vriezer bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Net zo lang als gewoon brood... één dag dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel langer dan gewoon brood, het droogt veel langzamer uit... Het is veel vaster van structuur dan gewoon brood...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kleine van een vriendin van me heeft een gluten allergie en zij bakt het brood zelf en vriest dit per portie in en zo heeft ze iedere keer vers brood als ze het ontdooit...

Toegevoegd na 55 seconden:
Gekocht kant en klaar glutenvrij brood is vaak niet lekker en gortdroog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Glutenvrij brood smaakt het lekkerst op de dag waarop het is gebakken. Om het te bewaren kun je het het beste (in sneetjes) invriezen.