Is Shandy nog te koop?

Er zat 1% alkohol in en was heel populair in de jaren Tachtig,Wordt het noch verkocht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
12.2K

Het beste antwoord

Shandy is een zelfgemixt drankje van spuitwater met bier. Shandy werd in de jaren 60 en 70 gedronken door vooral vrouwen en kinderen om ze te laten wennen aan de smaak van bier of omdat ze het gewoon lekker vonden. Tegenwoordig wordt het niet zoveel meer geschonken, mede omdat er allerlei voorgemixte bieren op de markt zijn verschenen.

Nu te koop als Royal Club Shandy, frisdrank met een licht fruitige smaak, gecombineerd met een tikkeltje bier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Heel toevallig zag ik het vorige week nog staan bij de Action in Enschede. Dacht zelf dat het niet meer bestond, maar het is dus nog verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier dezelfde ervaring, maar dan bij de C1000.
Ja is nog verkrijgbaar maar toen ik het voor het laatst kocht was het van 1% naar 0,5% alcohol gegaan heel raar..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons gewoon in de supermarkt in plastic flessen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik haal elke week een sixpack bij de hoogvliet. heerlijke dorstlesser!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, best lekker idd!