Waarom komen spa en aquarius eigenlijk uit belgië?

Ik vroeg me af waarom het niet uit nederland kwam, want als het nou wijn was dan zou ik zeggen:'Druiven groeien niet in Nederland.' Maar dit is geen wijn. Weet iemand het antwoord op deze vraag?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom komt Cola uit de VS? Heineken uit Nederland? En Duitsers uit Duitsland?
jc54
11 jaar geleden
Ook in Nederland hebben we druivenkwekers en wijnmakerijen.

Het beste antwoord

Bronwatertjes worden overal ter wereld onder de grond uit gepompt.

Dat Spa en Aquarius toevallig uit Belgie komen, wil niet zeggen dat we geen Nederlandse watertjes hebben:
Sourci en Bar-Le-Duc wordt in Nederland (Utrechtse Heuvelrug) onder de grond uit gepompt, uit dezelfde laag waar het Utrechtse kraanwater uit komt. Er zijn kennelijk genoeg mensen in Nederland die willen betalen voor kraanwater met een mooi naampje en in een leuk flesje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel even meegeven dat Spa water niet opgepompt hoeft te worden daar het een natuurlijke bron is.

Andere antwoorden (1)

Spa is water dat bij de plaats SPA uit de grond komt.
Hoe aquarius aan zijn naam komt is voor de volgende

Toegevoegd na 22 seconden:
oja: Spa is een belgische plaats