Zit in Duyvis Oven Roasted borrelnootjes knoflook?

Ik heb morgen een date en ik heb net een zak van die borrelnootjes opgegeten maar ik vroeg me af of daar knoflook in zit.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dry roasted borrelnootjes Herbs & onion Ingrediënten: Pinda’s (40%), zetmeel (van mais, tarwe en aardappel), tarwebloem, maltodextrine (van tarwe), kruiden en uismaak [(rode) uipoeder, dextrose, bieslook, gistextract, aroma], suiker, plantaardige olie, zout, gluten (van tarwe), maisbloem, kleurstoffen (karamel en curcumine), gemodificeerd zetmeel, gedroogde peterselie. Dry roasted borrelnootjes Sweet Paprika Ingrediënten: Pinda’s (40%), zetmeel (van mais, tarwe en aardappel), tarwebloem, maltodextrine (van tarwe), zoete paprikasmaak [dextrose, paprikapoeder, cayennepeper, uipoeder, gistextract, aroma], suiker, plantaardige olie, zout, gluten (van tarwe), maisbloem, kleurstoffen (karamel en curcumine), gemodificeerd zetmeel, gedroogde peterselie. Als je een van deze twee soorten geconsumeerd hebt, dan heb je dus géén knoflook binnen gekregen.

Bronnen:
http://www.dieetconsult.nl/zoeken.php?todo...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100