notenbroodjes van aldi verpakt 4 stuks zijn niet meer tekoop bij aldi wie weet waar wel?

het merk op de verpakking was PRESTIGE het zelfde als op de soepen in stapakken van aldi.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Meestal als bij Aldi iets uit het assortiment gaat komt het niet meer terug. Of als het een seizoensartikel is, komt het eens per jaar weer.

Aldi heeft ook de zakjes kipsate van €0,29 gesaneerd, en deze komen niet meer terug.

Je kan in ieder geval het hoofdkantoor bellen. Ben laatst bij een opendag van Aldi Culemborg geweest. Als er veel klachten komen, willen ze een artikel toch weer terug in het assortiment nemen, niet geschoten altijd mis zeg ik dan.

Andere optie is: Kijk bij de Lidl, zij hebben regelmatig de artikelen die Aldi niet meer heeft. Zoals in mijn geval de sate, en die is bijna net zo goed. Terwijl bijvoorbeeld Euroshopper (ook €0,29) niet te vreten is.

Dus wie weet heeft Lidl je broodjes nog wel.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dag Heer Voldemort,bedankt voor de genomen moeite,
AH.had de zelfde brood,maar nu ook niet meer,zal wel niks
aan te verdienen zijn,of verkoop liep niet,smaken verschillen nou eenmaal.
Groet
D0ngen.