Hoe omt het dat de mentos kauwgom aqua kiss zoveel smaak heeft en die smaak lang behoud?

Ik eet elke dag bijna zo'n pakje leeg dus ik ben er wel benieuwd naar.

Toegevoegd na 1 minuut:
(r: 1 =komt ipv, omt)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke dag zo'n pakje leegeten terwijl hij zijn smaak lang behoudt ? Proef je dan nog wel eens iets anders ? Is dat niet een beetje zonde van je smaakpapillen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me ook. Als een kaugom lang smaak behoudt, kan je de hele dag met 1 kauwgompje af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar als ik ga eten doe ik ze uit, maar ik eet misschien wel iets te veel kauwgom :p

Het beste antwoord

Omdat er meer minikorreltjes met smaak inzitten.
Die korreltjes gaan niet kapot, en blijven constant smaak afgeven. Daarom zijn ze zoo sterk en blijven ze langer smaakvol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed geantwoord