Granny koekjes zijn suikerrijke en relatief vette koekjes, dus ja, als je er genoeg van eet wordt je er dik van. Maar dat geldt voor alle suikerrijke producten. De gezondheidsclaims van Granny komen door de vezels die ze bevatten. Maar nee, echt gezond zijn ze dus niet, maar in een gevarieerd gezond voedingspatroon is zo nu en dan een koekje geen probleem.
Het zijn dus geen lege calorieën, zoals de meeste koekjes/tussendoortjes, maar om ze nu echt "gezond" te noemen is er een beetje over. Je zou dus beter je boekje niet te buiten gaan aan Granny koekjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet als je er maar eentje neemt. Maar de kans zit er behoorlijk in dat je er veel meer consumeert, en dan zijn het zeker dikmakers.
Amadea