Waar kan ik eetbare stiften voor cupcakes kopen?

Weet iemand in welke winkels je eetbare zwarte stiften kan kopen voor cupcakes en taarten? Het liefst ook niet al te duur. Het mag ook een webshop zijn maar het liefst een winkel
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11.9K

Het beste antwoord

Zwart kan je volgens mij niet in de supermarkt kopen, wel diverse andere kleurtjes. Het meeste kans maak je bij een taarten winkel.
Ik gebruik zelf altijd de zwarte stiften van Rainbow Dust. Die zijn vrij van allergenen, geschikt voor vegetariërs en ik geloof ook nog halal. Ik koop ze bij taart en decoratie. Die hebben een aantal winkels, maar ook een webshop. Maar rainbow dust is een bekend merk, dus zal in bijna alle taartwinkels wel te koop zijn en anders een concurrent ervan! Succes hoor!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bedoel je deze?:
http://www.oetker.nl/nl-nl/onze-producten/decoratie/schrijfstiften/schrijfstiften.html

deze kun je kopen in de albert-heijn nettorama c1000 emte, spar en meer supermarkten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Op de site van je antwoord staan geen zwarte stiften, zoals de vraagsteller vraagt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja , deze bedoel ik niet, wel bedankt voor je antwoord
Dat kan bij Bouwhuis, zij hebben stiften die aan 2 kanten te gebruiken zijn, de ene kant maakt een fijnere lijn, dan de andere kant.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Weet je misschien ook nog andere winkels?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jouw taartshop heeft ze ook:
http://www.jouwtaartshop.nl/foodwriters-zwart-americolor.html In sommige steden en dorpen zitten ook winkeltjes die spullen voor taarten maken verkopen, zij hebben ze ook, of kunnen ze vast voor je bestellen.
Succes.
Bij de Xenos kun je ze kopen, en bij supermarkten van dr. Ötker.