Hoe laat gebruiken Grieken gewoonlijk hun warme maaltijd ?

Anders gesteld: hoe laat verwachten restaurants in Griekenland gewoonlijk hun gasten ?

ronron1212
8 maanden geleden
Grieken eten in de middag hun warme maal. Restaurants zijn de hele dag vanaf 12 uur open voor de maaltijden.
LeonardN
8 maanden geleden
Dat is niet "anders gesteld" dat zijn twee vragen die los van elkaar staan.
In Nederland wordt gegeten rond 18:00 thuis, maar in restaurant vaak later zeg 19:00-20:00.
Daarnaast zullen Grieken ook nog eens vaak toeristen verwachten, en daarop anticiperen.
ronron1212
8 maanden geleden
@LeonardN restaurants zijn meestal vanaf 5 uur open in Nederland

Het beste antwoord

’s Avonds beginnen Grieken pas vanaf 21.00 uur met hun warme maaltijd;
Wetende dat buitenlanders vaak eerder eten, verwachten de meeste restaurants al om 19.00 uur gasten.
8 maanden geleden