Wie weet gezellige kroegen/betaalbare eetcafés in de buurt van de Stadhouderskade in Amsterdam? Of wellicht in Oud-Zuid?

Op internet kom ik er niet uit!

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik ga met mijn partner

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met wie ga je daar naar toe. Ik zou andere dingen aan raden als je met je schoonouders wilt eten dan dat je op kroegentocht wilt met vrienden. Kan je iets meer uitleg geven?

Het beste antwoord

Café Bloemers aan de ceintuurbaan? Of wat te denken van Bazar aan de Albert Cuypstraat? Beide gezellig, goed betaalbaar...

Toegevoegd na 15 minuten:
Of ga naar het bruisende hart van de Pijp: eerste van der Helststraat, tussen de Albert Cuyp en het Sarphatipark. Hier zitten diverse eetcafeetjes zoals Duvel of van Buuren. Is altijd gezellig, veel studenten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op de rozengracht zit cafe Struik. Echt een aanrader! Mijn vriendin woonde daar om de hoek en kwam er dagelijks. Echt een gezellig kroegje waar je ook wat kan eten. Iedere dag kookt er iemand anders een simpele maaltijd die je voor 7,50 mee kan eten. Lijkt dit je niks dan weet ik nog wel wat leuke dingen daar..

Toegevoegd na 58 seconden:
http://www.iamsterdam.com/nl/placestogo/struik/ad3adb40-4c6f-441d-8773-dbe1edb5bcd4
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanaf de stadhouderskade ga je naar de nassaukade en dan rechtsaf. 10 min. lopen denk ik.
In de van Baerlestraat, aan de kant van het concertgebouw, maar dan zo'n 800 m meer richting zuid, zit op een hoek een heel gezellig eetcafé, waar je ook wat later op de avond terecht kan. Ik weet alleen niet meer hoe het heet - misschien weet een andere GVer wat ik bedoel???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Bedoel je 'de Knijp'?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is 'em !! Ik zat te aarzelen tussen de "Knip" en de "Knijp".....maar wou het niet verkeerd zeggen...
Café Gent, een hele gezellige kroeg, waar je ook erg lekker kunt eten. Dit is het adres;
Theophile de Bockstraat 1, 1058TV Amsterdam
Tel: 020-3882851 |
Je loopt de brug over en zit binnen een mum van tijd in het Vondelpark voor een lekkere wandeling. Trouwens in het Vondelpark zit ook een leuk tentje waar je lekker kunt eten en drinken, het heet De Vondeltuin.
Veel plezier samen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga verder naar het Leidschenplein daar zal je genieten.