Is "Maca High Energy Poeder" van de Albert Heijn, hetzelfde als energie drank?

'Is "Maca High Energy Poeder" van de Albert Heijn, hetzelfde als energie drank?'

Dat Maca spul geeft evenveel energie als een blikje energy. Maar mijn vraag is; "Wordt ik na een tijdje erg moe, zoals bij de energie drank?"

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Nee voor zo ver ik weet niet. Bij energy drank krijg je voornamelijk energie van de cafeïne en suikers. Die de poeder waar jij het over hebt krijg je voornamelijk energie van de koolhydraten. Wel zag ik dat (als het zelfde product is wat jij bedoeld) best veel suiker bevat.

Dus het kan best zo zijn dat je net als energy drank moe word, omdat je tijdelijk een verhoogde bloedsuikerspiegel hebt.