Hoe duur is schepsnoep bij de Etos?

Ik vroeg me af hoe duur het schepsnoep bij de Etos is, omdat ik het goedkoopste schepsnoep wil kopen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Zoals bij elk schepsnoep geld. het ligt helemaal aan het gewicht dat je schept. Het ene snoepje weegt meer dan de andere. en de prijs word bepaald door het gewicht. vaak kan je het zelf wegen en komt de prijs er op de display samen met het gewicht te staan, dus als je echt graag het goedkoopste wil zou je langs verschillende winkels, hetzelfde aantal snoep, met hetzelfde gewicht moeten schepen en dan moeten wegen.

het gaat per gewicht. als je zwaar snoep koopt (de krijtjes bv) krijg je minder snoepjes dan wanneer je bv schuimpjes koopt. als je het goedkoopst snoep wil kopen kies dan voor snoep wat het lichtst van gewicht is. hoe duur is het ligt eraan hoeveel je schept. mijn kids zijn voor een volle zak snoep ong 4,5 euro kwijt, en hier zit dan vooral het zwaardere snoep in. (afgezien van de ronde aardbeienschuimpjes)

Hangt ervan af elk winkel heeft z'n eigen prijzen. Bij de action heb je een zak snoep van 1 kilo voor maar 2 euro.Dus je moet even de gewicht vergerlijken

De laatste keer dat ik schepsnoep haalde bij de Etos (Amersfoort Euterpeplein) was ik €0,59 per 100gr kwijt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100