Hoe duur is schepsnoep bij de Etos?

Ik vroeg me af hoe duur het schepsnoep bij de Etos is, omdat ik het goedkoopste schepsnoep wil kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9K
anneliez
11 jaar geleden
wat denk je van even bellen en vragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bellen ? Alsof personeel niks anders te doen heeft .....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind dat de kruidvat goedkoper is per 100 gram en kan meer keuze in snoep hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat er niet gewoon, zoveel gram voor zoveel euro?

Antwoorden (4)

Zoals bij elk schepsnoep geld. het ligt helemaal aan het gewicht dat je schept. Het ene snoepje weegt meer dan de andere. en de prijs word bepaald door het gewicht. vaak kan je het zelf wegen en komt de prijs er op de display samen met het gewicht te staan, dus als je echt graag het goedkoopste wil zou je langs verschillende winkels, hetzelfde aantal snoep, met hetzelfde gewicht moeten schepen en dan moeten wegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
Om de prijs te weten hoef je het snoep niet te kopen hoor. Staat gewoon een bordje bij : zoveel per ons. En in een ons gaan meer salmiakknopjes dan wijnballen, maar de prijs per gewicht is hetzelfde
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hoeveel kost 100 gram?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is dus geen goed antwoord op de vraag. De vraag is 'Hoe duur is...?' en jij antwoord: Geld.
Een min van mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elke winkel heeft een andere prijs, dus de vraag : Hoeveel kost 100gram : is vrijwel niet met zekerheid te zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk wel. Etos is Etos.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hij wil het goedkoopste en de Etos heeft niet het goedkoopste schepsnoep. voor het goedkoopste zou je bijv. naar Kruidvat etc. moeten gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is specifiek: "Hoe duur is schepsnoep bij de Etos?"
Dat de vraagsteller uiteindelijk het goedkoopste snoep wil is duidelijk uit de uitleg, maar is niet de hoofdvraag.
Als jij als antwoord geeft: Bij Etos kost het xxx en bij Kruidvat yyy, dus je kunt beter naar Kruidvat gaan, dan is dat een heel mooi uitgebreid antwoord, maar wat je nu hebt geschreven is totaal geen antwoord op de hoofdvraag en uiteindelijk ook niet of de aanvulling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt? Hoeveel kost 100 gram bij de Kruidvat dan en hoeveel bij de Etos?
Utrecht
11 jaar geleden
Als het om de laagste prijs gaat: voorverpakt snoep is vaak veel goedkoper.
Antoni
11 jaar geleden
Dounja, mijn indruk is dat JasonDB bedoelde te schrijven: "Zoals bij elk schepsnoep geldt: het ligt helemaal aan het gewicht dat je schept.", maar daar wordt zijn antwoord niet nuttiger of minder nuttig van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Utrecht: en hygienischer
@Antoni: Ja, maar schepsnoep heeft altijd een prijs per gewicht en dat is duidelijk waar de vraagsteller naar vraagt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gast: bel effe de kruidvat...
het gaat per gewicht.

als je zwaar snoep koopt (de krijtjes bv) krijg je minder snoepjes dan wanneer je bv schuimpjes koopt.

als je het goedkoopst snoep wil kopen kies dan voor snoep wat het lichtst van gewicht is.

hoe duur is het ligt eraan hoeveel je schept. mijn kids zijn voor een volle zak snoep ong 4,5 euro kwijt, en hier zit dan vooral het zwaardere snoep in. (afgezien van de ronde aardbeienschuimpjes)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je ook hoeveel het per ons kost, en hoeveel gewicht is die zak van 4,5 dan? Alvast bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
per ons weet ik het zo niet (het zijn geen dagelijkse boodschappen) :) mochten de kids weer aan het scheppen slaan of ik kom er lang zal ik het in de gaten houden en ff laten weten. volgens de kids zit er nooit genoeg in een zak, en is het veel te snel op, maar met deze info kan je helaas niets.
;-)
Hangt ervan af elk winkel heeft z'n eigen prijzen.
Bij de action heb je een zak snoep van 1 kilo voor maar 2 euro.Dus je moet even de gewicht vergerlijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Zak snoep van de Action is geen schepsnoep. Dan kun je ook vergelijken met een zak gore Euroshopper drop.
De laatste keer dat ik schepsnoep haalde bij de Etos (Amersfoort Euterpeplein) was ik €0,59 per 100gr kwijt.