Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben 3 dagen alleen thuis, en heb daarbij alle verantwoordelijkheden van het huis op mij.

17 jaar oud. Dé manier om aan mijn verantwoordelijkheden en vertrouwen van mijn ouders te werken. Ik wil starten door morgenavond een heerlijke maaltijd voor mezelf klaar te maken. Wie heeft een bijzonder, apart, lekker, speciaal, eigen (1 of meer kunnen van toepassing zijn) recept voor mij wat niet AL te moeilijk klaar te maken is, maar toch lekker en gezond? Ik ben dol op experimenteren, koken kan ik (nog) niet zo goed, maar als dit me lukt ben ik een ervaring, en een volle maag rijker! Dan sla ik morgen aan het kokkerellen met jullie tips...:-)

Ik heb uiteindelijk de spaghetti met Boursin gemaakt die overheerlijk smaakte! Maar iedereen bedankt voor de tips, ik ga het zeker onthouden!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Spaghetti met Boursin-spinazie en gehakt

1. Zet een pan met water op
2. Rul wat gehakt met peper en zout in een koekenpan
3. Kook de spaghetti
3. Verwarm spinazie met boursin (ik geloof van iglo ofzo, diepvries in ieder geval
4. Je kunt eventueel nog een bakje kook-boursin toevoegen aan de spinazie
5. Spaghetti afgieten
6. Gehakt door de spaghetti
7. Serveren met spinazie eroverheen (of als je het echt makkelijk wil maken er alvast doorheen)

Je kunt er eventueel ook nog wat uitgebakken spekjes doorheen doen. Is ook lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

chili con carne

zie link je hoeft niet alle ingrediënten te gebruiken
(meestal duurt het zo een 20 minuten om te maken.)

Toegevoegd op 03-05-2009 15:58:16
je kan er eigenlijk van alles doorheen gooien wat je zelf lekker vind (zelfs cashew noten) in die link vind je ook een filmpje hoe je dit moet maken.
succes (en anders is de snackbar altijd nog een optie.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker