Ik moet een kratje palm bier aan een relatie geven die in Antwerpen woont. Zelf woon ik in NL. Is er in Antwerpen een bezorg bedrijf die dit doet???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
Zoek een slijter in Antwerpen, die wil vast wel bezorgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker en vast :) Ik denk wel dat je het beter zelf kunt doen ivm de kosten. Maak er meteen een gezellig uitje van ;)
anneliez
11 jaar geleden
ligt eraan waar je in nederland woont. treinreizen in Belgie zijn erg goedkoop op het ogenblik

Antwoorden (1)

http://www.goudengids.be/drankencentrales/antwerpen-2018/

Meer dan 1, zoals je in de gouden gids kunt zien
anneliez