Ik lust geen salades hoe kan ik het beste afvallen?

ik lust absoluut geen saldes en sla en ik wil toch 3 tot 6 kilo afvallen hoe doe ik dit het beste?

Toegevoegd na 22 seconden:
met saldes bedoel ik salades.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Van salades zul je echt niet afvallen, hier heb je wat nuttige tips: 1.Houd altijd een fles water bij de hand en drink hier regelmatig uit. Zorg ervoor dat je eerste keus qua drinken water is. Om variatie aan te brengen aan de smaak kan je wat citroen, limoen of wat bessen toevoegen. 2.Zie sporten als een pleziertje en een privilege, niet als een last of taak die je nog moet doen. Denk positief over de veranderingen die het sporten met zich mee kan brengen. In plaats van obsessief met je volgende maaltijd bezig te zijn kan je beter uitzien naar je volgende sport moment. 3.Eet uitgebalanceerde maaltijden en onthoud dat alle overbodige calorieen, ook al eet je vetarm en eiwitrijk, de overbodige calorieen zullen omgezet worden in extra lichaamsgewicht. Wat het nieuwste dieet ook zegt. Extra calorieen staat gelijk aan extra lichaamsgewicht. 4.Vermijd te veel cafeïne. 5.Focus op korte maar haalbare termijndoelen, met de nadruk op een dagelijkse workout. 6.Houd een eetdagboek bij van wat je daadwerklijk eet. Dit houdt ook die ene bonbon in die je snel even meepakte in de supermarkt. 7.Introduceer een snackdag. Op deze dag mag je eten waar je zin in hebt. Maar beperk het tot 1 dag per week. Niet 1 week per maand. 8.Probeer een gelijkgestemde te vinden. Een vriend(in), je partner. Maakt niet uit, als het maar iemand is die hetzelfde doel als jou nastreeft. Toegevoegd na 2 minuten: Nog meer tips: http://www.afvallen-voeding.nl/artikelen/20-snelle-tips.php

Zoek eens op internet 'koolhydraat vrije recepten'. Staan hele lekkere recepten tussen, waar je toch van afvalt. Daarbij raad ik je aan veel water te drinken en genoeg te bewegen. Succes! Toegevoegd na 4 minuten: Je hoeft trouwens niet per se een salade te maken van ijsbergsla, komkommer en tomaat. Je kan ook rauwe spinazie gebruiken. Stukjes kip, champignons, courgette, pujnboompitten en fetakaas er door (bijv). Dat is ook een salade, maar niet zo 'standaard'. Toegevoegd na 6 minuten: Pujnboompitten = pijnboompitten

Je hoeft helemaal geen salades te eten om af te vallen, je moet gewoon minder calorieën binnenkrijgen dan je gebruikt. Dat doe je door minder calorierijk te eten, of meer te sporten. Om minder calorierijk te eten, hoef je helemaal geen salades te eten. Je kan ook simpelweg minder eten dan je tot nu toe doet, door je porties te verkleinen. En de meeste groentes, of ze nou rauw zijn of niet, zijn relatief caloriearm. Meer groente eten en minder snoep, frisdrank, vlees, graan(producten), aardappel, etc. zorgt al dat je minder calorieën binnen zal krijgen. En vergeet niet erbij te sporten, om je spieren sterk te houden en te zorgen dat je lichaam meer energie verbruikt.

Afvallen gaat over de totale inname aan kcal en wat je op een dag verbruikt door bewegen etc. Je hoeft geen salades te eten om af te vallen, je moet je kcal verminderen maar vooral: zoek het in meer beweging. Kijk wat je nu eet en verminder eerst de kcal in je tussendoortjes, let op wat je minimaal nodig hebt door je gegevens in te vullen op deze site: http://www.voedingscentrum.nl/nl/hoeveel-mag-ik-per-dag-eten-.aspx en ga dus bewegen!

vezelrijke voeding draagt ook bij om af te vallen . Zoals bruin brood vezelrijk fruit. rabarber bevat veel vezels en pruimen en abrikozen. halveer je portie en drink voldoende water. Ga regelmatig fietsen en lopen. laat de tussendoortjes staan maar eet fruit.

Hou oud ben je? Hoe groot ben je? Hoeveel weeg je? Wat doe je aan beweging? Om zomaar allerlei afslankadvies te geven aan iemand die wij niet kennen, dat lijkt mij onverstandig. Misschien ben je niet eens te zwaar............ Als je moet eten wat de pot schaft, dan heb je niet veel aan de adviezen van Ritsuka, die overigens wel goed zijn. Praat er met je moeder over, of het mogelijk is dat er mager broodbeleg gekocht kan worden. Afvallen doe je door meer calorieën te verbranden dan dat je binnen krijgt. Dat hoeft heus niet met rauwkost, maar het voordeel daarvan is dat het gezond is, dat het je een vol gevoel geeft, waardoor je minder ongezonde dingen eet. Vervang die leverkaas door een mager beleg. Eet 's middags minder boterhammen. Stop met de snoepjes en koekjes. Vermijd bij de warme maaltijd de vette jus. Ga meer bewegen!

Ik lees veel positieve reacties over het 3 dagen dieet. 3 dagen dieeten 4 dagen normaal eten (echt normaal, geen zakken chips natuurlijk, max 2000kcal voor volwassen vrouw) Wel groente, geen salades

Laat alleen eens het snoepgoed, de vette snacks en de frisdrank eens staan. Moet je eens zien wat dat voor effect heeft. Nee, zonder dollen, van salades alleen word je niet slanker. Salades vullen ook niet echt, zijn eigenlijk alleen bijzaak voor de vitamines, als het geen maaltijdsalade is. Wat aanzet zijn de sauzen, jus, roomgerechten, suikertoetjes enz. Indien je daarmee spaarzaam omgaat, meerdere keren op een dag iets eet, zodat jouw maag blijft werken en jouw spijsvertering op gang blijft én je genoeg beweegt, dan val je af. Ook al is het alleen groente en fruit. Vezels moet je namelijk hebben voor de darmwerking alleen al. Daarbij ook veel water drinken is goed, want water vult ook en heeft geen calorieën. Frisdrank, ook al is het light, bevat weer heel veel suikers. Als je dat laat staan, scheelt het ook al veel.

Vooral veel bewegen en calorieen tellen. Zo moet het lukken, natuurlijk niet in 1 week want dan zit het er zo weer aan.

Drink een glas water, half uur voor de maaltijd. Kauw langzamer, want je maag zit sneller vol, dan dat het doorgeeft aan je hersenen. Meer bewegen, dan wat je nu doet, elke dag dus. Bedenkt dat je pas na 20 tot 30 min. intensieve beweging écht begint te verbranden, dus die eerste 20 tot 30 min, is opwarming. Doe dan dus kalm aan.. zodat je wat energie over hebt, na die 20/30 min. om dán écht je slag te slaan. Goede sporten waarbij er weinig blessures voorkomen, zijn: roeien - fietsen - zwemmen.. Vergeet niet, vet weegt minder zwaar dan spieren, dus als je fanatiek gaat sporten, kan het zijn dat je niks afvalt.. maar dat komt puur omdat je extra spiermassa krijgt. Een arts, kan met een speciale vet-meter, zien of je vorderingen maakt, en ook meteen jouw gezondheid in de gaten houden, wat erg belangrijk is als je afvalt. Want je wilt natuurlijk niet alleen afvallen, maar ook gezond leven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100