Bij AH heb ik pompoenblokjes zien liggen in een zakje, bij de gesneden groenten.

Misschien wil je het niet horen, maar een oranje pompoen hoef je niet te schillen, alleen wassen en event. oneffenheden eraf snijden.
Doormidden snijden, pitten eruit en blokjes maken, klaar in een wip :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah het is dus niet zo ingewikkeld als ik dacht :-) bedankt,loes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pff...gelukkig.
Nee jôh, zo gedaan, die groene exemplaren is een ander verhaal.....

Andere antwoorden (4)

Als je dat vraagt is dat vaak geen enkele moeite..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dit nu de befaamde mouth to mouth reclame? En ook nog de zelfde kleur lipstick?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sharona, heb je dit zelf wel eens gevraagd of zien doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Iris.Ja anders zou ik het niet zeggen;-)
@Peter. Lipgloss is iets anders dan Lipstick;-)
Je kan dat ook diepgevroren in blokjes kopen, ze hebben dat in de Colruyt en bij O'Cool het is wel in België.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas woon ik niet vlakbij de grens..maar bedankt voor de tip +
Je kunt hem makkelijk zelf in blokjes snijden als je hem eerst in de magnetron doet. Met vork gaatjes erin prikken, 1-1,5 min. in de magnetron, omkeren, weer 1-1,5 min. Herhaal 1- 2x zo lang tot je hem zacht genoeg vindt om te snijden. Voordeel dat hij dan ook eerder gaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de supermarkt Delhaize verlden week zowel in blokjes, kleine bakjes en kwartjes van een grote verse pompoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken deze supermarkt niet. Waar zit die keten?