Waarom is dezelfde pizza van Domino's duurder bij Thuisgezorgd.nl dan bij Justeat.nl?

Als ik met mijn postcode (3333) een pizza Hawaii bestel bij Domino's via www.thuisbezorgd.nl kost deze €8,99. Het gaat om een Original Medium pizza van 25 cm.
Een tijdje terug kwam ik erachter dat als ik dezelfde Domino's pizza via www.justeat.nl bestel, deze €5,95 kost!

Hoe komt dit?
Als ik Domino's erover mail, krijg ik geen antwoord.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel natuurlijk ThuisBezorgd.nl, sorry voor het typfoutje...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Ik heb beiden even bekeken, en er zit inderdaad een verschil in. Als ik de rest van de pizza's en de prijsverhoudingen bekijk via beide sites, denk ik dat er bij justeat.nl een fout is gemaakt met deze prijs. En anders zou het kunnen dat justeat.nl en Domino's een deal hebben om die pizza voor deze prijs te verkopen. Maar nogmaals: kijkend naar de andere pizza's, lijkt het me een fout.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij andere Domino's zaken is de pizza via justeat.nl 'gewoon' €8,95. Denk dus dat dat de prijs hoort te zijn. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Hier 6,95:
http://www.justeat.nl/restaurants-dominospizza-1972/menu
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar daar zijn de prijzen van de overige pizza's in die categorie hetzelfde. Dit restaurant in Zwijndrecht is de enige (of in ieder geval één van de weinigen), waar de prijs van de Hawaii-pizza zo afwijkt van de overige pizza's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze hebben daar vast een ananasboom in de tuin en kunnen het zo goedkoper verkopen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, dat moet haast wel! Of ze hebben Hawaii als satellietstad in Zwijndrecht.

Andere antwoorden (3)

tuisbezorgt doet er altijd €3,00 verzendkosten bij :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is meestal zo dat je ook verzendkosten moet betalen. Als de verzendkosten hoog is kun je de spullen goedkoper maken. Dus eigenlijk betaal je in de verzendkosten deel van eten. Als de verzending bijvoorbeeld gratis. En zetten ze dat er groot bij. Terwijl dat je het alsnog betaald!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het verschil zit volgens mij in de levering:

Thuisbezorgd.nl LEVERT ALTIJD THUIS
Justeat.nl biedt LEVER- of AFHAAL-MOGELIJKHEID

Domino's levert pas bij een bestelling vanaf €8. Daaronder is het afhaal. De pizza wordt bij Thuisbezorgd.nl gewoon duurder gemaakt, zodat Domino's wil leveren.